اوی رفته باز نمی گردد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

درد من پول نبود

مهریه م مهر دلش بود که نداد!

رفت و اکنون اوی من پیش اوی خودش بنشسته

حرمت عشق مرا با هوسش بشکسته

دانید چه می گوید دل دیوانه ی من؟

او اکنون می کشد فریاد:

 

((اوی من می آید!))

به گمان غلطی اشک تنها مونسم را فراری داد

دل من باز گفت:

نکند سر برسد

و

ببیند اشکت

و

بلرزد دل او

قلب من ساده است!

کاش می دانست اوی رفته باز نمی گردد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:عشقولانه, | 16:51 | نویسنده : فاطمه |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


دريافت کد :: صدایاب